Thursday 16 September 2010

Zivotinjska farma



U nasem selu, ovce se peru deterdzentom za sudove

...u kupatilu za ovce :)
I od njih se posle pravi torta :)
Patkice se spustaju toboganom :)


Dok ljudi gledaju druge ljude koji se lupaju kolima :)


     
   Sve se ovo moglo videti par dana nakon dolaska u Johnson city u jednom drugom gradu cijeg se imena vise ne secam. Ali sto bi se ovde reklo, nije daleko, na 20 minuta- jer se u Americi razdaljine mere vremenskim jedinicama :) Taj vasar, na koji su mi rekli da obavezno idem, izgleda ovako:


I to bi bila jedna kratka prica u slikama o jednom danu van Johnson city-ja. Ocigledno mi ne ide da pisem o samom JC-ju, uvek nekako zalutam :) Ali dobro, bicu ovde jos neko vreme, pa ce biti i pisanija :)
Glavni akteri ove price su:
Brian& Kyle

Brian& Paula

Lubenica& Maja





3 comments:

  1. amerima je, koliko vidim, najbolje zezanje kad se lupaju kolima, glavama, autobusima, bikovima i slicno.....dodushe, i mi ovde se lupamo svim i svachim, ali ne iz zezanja :-)

    ReplyDelete
  2. Mi smo daleko ozbiljniji narod :)

    ReplyDelete
  3. ...a jel im ono pored paradajz...? :)

    ReplyDelete